مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 09:202018-02-13بين الملل

رهبر کره شمالی خواهان تداوم "فضای آشتی و گفت وگو" با کره جنوبی شد


رهبر کره شمالی بعد از بازگشت هیات عالی رتبه کشورش از سفر به کره جنوبی اعلام کرد، خواهان پیشبرد هرچه بیشتر "فضای گرم آشتی و گفت وگو" با این کشور است.

- رهبر کره شمالی خواهان تداوم "فضای آشتی و گفت وگو" با کره جنوبی شد رهبر کره شمالی بعد از بازگشت هیات عالی رتبه کشورش از سفر به کره جنوبی اعلام کرد، خواهان پیشبرد هرچه بیشتر "فضای گرم آشتی و گفت وگو" با این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که آمریکا و کره جنوبی بر لزوم حفظ فشار حداکثری بر کره شمالی و تداوم تحریم این کشور تاکید کرده اند.

رسانه های دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش دادند: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دستور داده تا تدابیری با هدف تعامل بیشتر بین دو کره بعد از سفر سه روزه هیات عالی رتبه حکومت کشورش به کره جنوبی با حضور کیم یو جونگ، خواهر کوچک رهبر کره شمالی، اتخاذ شود.

با این حال مشخص نشده که این تدابیر چطور خواهند بود.

این در حالی است که آمریکا ظاهرا روند بهبود تعامل بین دو کره بعد از بازی های المپیک را که ممکن است منجر به مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ یانگ شود پذیرفته اما مقام های آمریکایی تاکید کردند که باید تحریم های بین المللی همچنان با حداکثر قدرت علیه کره شمالی ادامه یابد تا دست از برنامه هسته ای خود بردارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی خواهان تداوم "فضای آشتی و گفت وگو" با کره جنوبی شد

رهبر کره شمالی خواهان تداوم "فضای آشتی و گفت وگو" با کره جنوبی شد